הבימבה של החיילים
... החיילים בינהם שלושה ממחזור כד' חנניה, עופרי ומתן עם מפקד המחלקה ניר סימן טוב צעדו מנהריה ועד הארבל הצטרפנו לעליה המסכמת אל מצוק הארבל.
לאחר מסלול ארוך של שנתיים וחצי סיימו אתמול בערב דוד ושי קורס חובלים בהצטיינות. ראש הממשלה שר הביטחון והרמטכ"ל חשפו את דרגות הקצונה וסיכת החובלים.
נאחל להם הצלחה רבה בתפקיד החדש.
הרב יואל ליקט בעבורכם תקציר קצר קצר על מקצת ממפגשיו עם החיילים, מוזמנים לעיין.
בתחילת חודש אדר א' יצא הרב יואל לביקור קצר אך ארוך אורך בדרום ארצנו...
ביקור בקצה הארץ בסיירת רימון

הנקודה הדרומית והרחוקה ביותר שנמצאים בה חיילנו היא קצת אחרי העיר אילת –
מחנה 'מכלול יותם' שם משרתים חיילי סיירת רימון.
במהלך חג החנוכה סיירנו אצל חיילנו ברחבי הארץ חלקנו סופגניות, ובעיקר חממנו את הלבבות.
עם אור ראשון של ראש חודש טבת, נר שישי של חנוכה. נחתנו בבה"ד 1 במצפה רמון הרחוקה' לתת את ברכת הדרך לעשרים וארבעה צוערים חדשים שמתחילים את דרכם במעלה קורס הקצינים.
במהלך החודשים האחרונים סיימנו עוד סבב ביקורים נרחב בעקבות החיילים שהתגיייסו בגיוס אוגוסט. ביקרנו בבא"חים השונים ובבתי הספר למפקדים וקצינים
ביום פטירת רחל אמנו ירדנו לפגוש עשרות רבות מבניה השבים לגבולם בתרגילים הגדולים בדרום במחנות שיזפון, צוקי עובדה וסיירים.
בבוקר יום ה' נפגשנו עם חיילי הצנחנים המסיימים מסע כומתה בדרך העולה ירושליים.
בשבוע שעבר עלינו צפונה לפגוש את חיילנו בתרח"ט המשולב של חיילי השריון מחטיבה 7 וחיילי הצנחנים מגדוד 202 וחיילים רבים נוספים בצפון.
קצת לפני יוהכ"פ בקרנו אצל חיילנו באוגדה 162 ואצל הטירונים והמפקדים בבא"ח כפיר
במהלך סוכות בקרנו אצל חיילי גבעתי בהרי חברון
אצל חיילי מגלן שהקפצו לאיזור בעקבות הפיגוע
ואצל הטירונים בבא"ח הנח"ל.
ביקור בבא''ח צנחנים [יג' אלול תשע"ג]
ביקור בדובדבן של הקצפת [ד' אלול תשע"ג]
בשעה טובה התחלנו את "זמן אלול" הבעל"ט ויצאנו לשטח להיפגש עם החבר'ה שכרגע נמצאים להם במשימתם.
פתחנו את הביקור במשרדי המפח"ט אצל יוגב השליש החדש, שעזר לנו לצלם את המכתבים מהרכזים לחיילים. פשוט המכתבים הגיעו במייל במהלך הנסיעה...
תחנה שניה היתה עם יובל אריה ומדמוני מקורס מפקדי טנקים עם המפקד ג'ף שהצטרפו בהמשך גם הם לתצוגת האש