סיור 'חי רועי' בנושא 'עולם התקשורת'

פורסם ב: א' סיון תשע"ח

.

.

ביום שלישי שעבר יצאו חברי תכנית "חי רועי" אנשי אמונה בעולם המעשה במסגרת התכנית לסיור ב'מאחורי הקלעים' של עולם התקשורת בישראל, להבנת המגמות הקבועות והמתחדשות בו, ולאן פנינו מועדות בנושא הזה בשנים הקרובות.

התחלנו את הסיור בביתו של מוטי שקלאר, לשעבר ראש הראשות השניה, רשות השידור, ומקים ערוץ 20 – שם קיבלנו סקירה מעמיקה על עולם התקשורת מהקמתה ועד להיום, הערכים ותפיסות העולם מאחורי המסך, ומבט לעתיד.

המשכנו למשרדי השידור של רדיו "גלי ישראל" שם דיברנו עם עורך תכנית הבוקר של שרון גל – שדיבר על אופן בחירת התכנים והאופי התזיזיתי של עולם המדיה, לאחר מכן דיברנו עם מנהל רשתות המדיה בתחנה – על צרכי המשתמשים ברשתות החברתיות ואיך להיות תמיד מעניין. לאחר מכן דיברנו עם מנחם הורוביץ שדרן ברדיו, וכתב בערוץ 2 – שהסביר את תפיסת עולמו על התקשורת והמקום לכאורה של ה'דתיים' בתוכה.

משם המשכנו לחדשות ערוץ 2 (לשעבר) שם קיבלנו סקירה מעמיקה על 'מפעל' החדשות בישראל, כיצד מפיקים את התכנית, איך מנצחים בתחרות הרייטינג,

ומה הרציונאל מאחורי בחירת התכנים לחדשות בטלויזיה ובאינטרנט. לסיום שוחחנו משה נוסבאום כתב בכיר בחדשות, שהסביר את תפיסתו על עולם התקשורת וההכרח לשיטתו לזמינות והערכות תמידית לדיווח על כל אירוע ובאיזה אופן.

בסיום היום, רגע לפני שעלינו על האוטובוס חזרה לעלי, נפרדנו מהחברים שעוזבים את התוכנית השנה ונתנו להם שי, את הספר 'רציתי להיות טוב' על הרב חנן פורת.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.










תפריט תפריט