עמיתי תוכנית 'חי רועי' במפגש עם מנכ"לים ובסיור בתעשייה האווירית

.

ביום חמישי האחרון, כה' תשרי [27/10], התקיים יום סיור נוסף לתלמידי 'חי רועי'. היום החל במשרד החקלאות בבית דגן . מר שלמה בן אליהו, מנכ"ל משרד החקלאות, פרס בפני התלמידים את דרכו להשפיע ולחזק את מדינת ישראל. בן אליהו נגע בכמה תובנות שלו כמנהל בכיר: הדרך לקבלת החלטות, איך מנהלים את הזמן נכון וכמובן גם סיפורים על אביו הרב מרדכי אליהו. ישי גוטויליג, בוגר תוכנית 'חי רועי' שמשמש כיום כעוזר בכיר למנכ"ל, דיבר בקצרה ובקרוב הוא ימשיך את שיחתו עם העמיתים בעלי.
את הסיור בתעשייה האווירית הוביל בוגר 'בני דוד' מחזור י' עמית שוולב.     בתחילת הביקור נפגשו העמיתים עם גב' לאה כהן שערכה לקבוצה היכרות עם חטיבות התעשייה האווירית ופרסה את אפשרויות התעסוקה לסטודנטים. בביקור במרכז השליטה של הסייבר הוצג האתגר של הסייבר וההתמודדות עימו. בהאנגר של כלי הטיס ללא טייס מכל הגדלים והסוגים, הוצגו היכולות של מדינת ישראל בתחום המזלטי"ם וכלי הטיס הבלתי מאויישים. טעימה מחטיבת החלל קיבלה הקבוצה במרכז השליטה על לווייני התקשורת עמוס.מהסיור יצאו העמיתים בהכרה שיש עוצמה גדולה בתעשייה האווירית שמצפה למוחות וכוחות שישתלבו בה.
סיימנו את יום העיון עם שיחה של מנכ"ל תוכנית 'מעוז' מר יואב הלר. שניתח בפני הקבוצה את החברה בישראל, המורכבות בה אנחנו נמצאים והצורך להפנים כי שום מגזר בחברה הישראלית כנראה לא יעלם בזמן הקרוב ולכן צריך לשלב ידיים ולעבוד ביחד על קידום מדינת ישראל.

.

.

תפריט תפריט