שבת אחים בישיבת 'דרור' [סיון תשפ"ו]

כב' סיון תשפ"ו

איזה שבת מרוממת עברה עלינו! השבת, פרשת שלח-לך, זכינו לארח בישיבה "שבת אחים" מיוחדת במינה.

כ-40 אחים יקרים הגיעו אלינו, וביחד זכינו לזמן איכות, לימוד משותף והמון שמחה. אי אפשר היה לפספס את האנרגיה המטורפת, את החיבור העמוק ואת תחושת השותפות של המשפחות עם הבית השני שלנו – הישיבה.

תודה לכל האחים שהגיעו ועשו לנו את השבת. שנמשיך תמיד להרבות שמחה וחיבור! אתם הדור הבא של הישיבה 😉

ניווטים במכינה בעלי

אחרי שאתמול [ד'] קיבלו החניכים את הכלים והעקרונות הבסיסיים לניווט – מדידת מרחקים, ספירת צעדים,

מחזור ט"ל כבר כאן!

לקראת פתיחת שנת הלימודים הבאה, זכינו לארח בשבת גיבוש מיוחדת כ-125 תלמידים ממחזור ט"ל של