סיום מחזור ד' שלוחת 'דרך אבות' תשפ"ו

ח' תמוז תשפ"ו

הערב נערכה מסיבת הסיום של המכינה הקדם צבאית "דרך אבות".

האירוע החל בברכה על הלחם המסורתי , הדאבו, על ידי המבוגר שבקהילה, כאשר אחד מהלחמים נאפה על ידי תלמידי המכינה.

באירוע השתתפו נציגי הישוב בני ראם, רבני המכינה ומנכ״ל מוסדות בני דוד.

ההורים נהנו מאוד ושיבחו את הצוות על העבודה המסורה במהלך השנה.

אנו מאחלים לכל המתגייסים גיוס קל ונעים ולכל התלמידים שנשארים לשנה שניה חופשה נעימה ושתחזרו במהרה למכינה עם הרבה כוחות לשנה נוספת של לימוד וחיזוק המסורת והמורשת.

ניווטים במכינה בעלי

אחרי שאתמול [ד'] קיבלו החניכים את הכלים והעקרונות הבסיסיים לניווט – מדידת מרחקים, ספירת צעדים,

מחזור ט"ל כבר כאן!

לקראת פתיחת שנת הלימודים הבאה, זכינו לארח בשבת גיבוש מיוחדת כ-125 תלמידים ממחזור ט"ל של